Sztuka opracowywania formuł produktów
Stosowanie optymalnych dawek składników, dopasowanych konsystencji oraz jak najlepszych formuł pozwala tworzyć wysokiej jakości produkty o potwierdzonej skuteczności.
Obserwujemy rosnące zainteresowanie bardziej płynnymi, wodnistymi i świeżymi konsystencjami, skoncentrowanymi na wysokiej zawartości składników o działaniu nawilżającym i inspirowanymi azjatyckimi trendami. Zauważamy również powrót do tradycyjnych formuł: olejków, maseczek z glinki, ale w lżejszych, bardziej optymalnych wersjach, które jednocześnie spełniają wysokie wymogi skuteczności działania, tak istotne dla współczesnej kobiety.

W jaki sposób badamy skuteczność działania naszych produktów?

Czy istnieją kulturowe różnice w oczekiwaniach względem danej formuły produktu?

Jakie wyzwania środowiskowe są uwzględniane w procesie tworzenia produktu?
SPOT (Sustainable Product Optimization Tool) to unikalne i innowacyjne narzędzie stworzone przez L’Oréal do oceny śladu ekologicznego produktu kosmetycznego. Metodologia SPOT jest pierwszym rozwiązaniem w przemyśle kosmetycznym pozwalającym na ilościowe określenie społecznego i środowiskowego wpływu wszystkich naszych produktów na każdym etapie ich cyklu życia.